måndag 13 juni 2011

CLEAN AND SIMPLE #4

Dessa papper från Melissa Frances är sponsrade av Ljuva Änglar.
Jag har använt en bas i kvistpapper. Limmade fast mönsterpappret på basen. Klippte till ett tårtpapper så att det blev en mindre cirkel. Se nedan.

Punchade ut denna form och färgade in kanterna.
Stämplade denna text från Inkido mitt i klockan som är i mönsterpappret. Denna textstämpel finner du hos Ljuva Änglar.
Punchade ut en stjärna som jag limmade fast mitt i cirkeln.
Sydda sömmar runt kortet. Monterade sen rutan med 3D-kuddar på tårtpappret.

Rent och enkelt!
//Tesa

4 kommentarer:

  1. Det här var jättekult, tyckte om det och tror jag provar det här, bra att ha några sådana kort liggande ifall man plötsligt behöver :)
    Tackar för tipset:))
    Kram Lill

    SvaraRadera
  2. Jättefint! Ibland är verkligen uttrycket less is more så sant!:)

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  3. Jätte snyggt!, när mönsterpappren är så här
    snygga behövs inget pynt!
    Må så gott!
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Jättefint kort! Läckert med kakpappret! =)
    kram!

    SvaraRadera